tirsdag, mai 10, 2011

Topp til duk :-)

Nå har jeg blitt klar med min topp. Det skal etter planen bli en duk, så det er bare tynn vatt under.
Så var det baksiden da.....

Jeg kjöpte nytt stoff, men så fant jeg ut en god ide syntes jeg selv. Jeg laget en annen bakside, som en forside i prinsipp.
Nå har jeg lagt sammen det hele, og startet qulitingen, men da ble det bare pannkake.... ;-(

Problemet et at baksiden også har et mönster, og det ble ikke bra i det hele tatt.
Nå lurer jeg på om jag skal lage to ulike duker isteden, det går ikke å quilte så det blir fint på begge sider. Det er ulike störrelser på mönstret, og er det fint på forsiden blir det feil bak.
     Midtpartiet  bak ville jeg ikke quilte i det hele tatt, men da blir feil foran.
.. og dette skal jeg gi bort, så det må  väre klart til helgen.....

Så nå er det fram med sprettekniven... å hjelpes meg... ;-(

HA en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar