onsdag, mai 02, 2012

Log Cabin, Jelly Roll and some extra yard :-)

Det har värt stille fra meg en stund...  og det er fordi jeg har sydd.  Nå er toppen på Log Cabin fra 1 Jelly Roll, samt litt ekstra metervare klart. Mangler stoff til kant og lukking. Skal til Oslo en tur for å feire 17 mai, så det får bli en tur til Katrines Quiltestue.
 Dette kommer til å passe som sengeteppe på en enkeltseng, når jeg får det ferdig. Det värste gjenstår, quiltningen. ( dvs. når jeg har fått klart kanter og funnet en bakside som passer.....)


I have been quiet for some days... because I have been sewing....
The top out of 1 Jelly Roll and some extra yard of light patternt fabric is finished.
I just need to by som more fabric for the border and closing of the quilt, and the backside.. It will when finished be suitable for a singel bed... I hope.........



Have a nice week.  :-)


1 kommentar:

  1. Log Cabin var det jeg trang å se nå! Oppmuntrende å se at man kan lage en fin LC med 24 blokker! (Jfr. min lille miss med LC- blokker......)

    SvarSlett