tirsdag, november 27, 2012

My Skåne, mitt Skåne

Öresundsquilterne har satt igang en aktivitet hvor  medlemmene skal sy blokk til en felles quilt.
Mål på motivet er 15x15 cm.
Motivet skal väre " Mitt Skåne".
Her er mitt bidrag, med den utsikt jeg har fra mitt kjökkenvindu...litt modifisert selvsagt....

Har fått problem med lagringsplass for mine bilder, så til slutt måtte jeg kjöpe mere space på Google... Fikk heller ikke til å slette gamle bilder, for å skape ny plass på den måten. Noen som vet hvordan man gjör det?

ÖQ started an activity for the members, to make 1 block for a common Quilt going to be called "My Skåne".
My block, with motiv taken from the viuv from my windows, with a little modification....
Size for the "picture" is 15x15 cm.


I got some promblem with my space for pictures, so I had to by more storage on Google.
Anybody else getting the same problem?
How can I delete old fotos??
:-)

 

3 kommentarer:

  1. Så fin din bild blev, hoppas det blir många bilder. När jag hade sytt min glömde jag att ta kort på den, ibland är man vimsig. Trist att det blivit trångt med utrymmet för dina foto. Hoppas vi ses på lördag!

    SvarSlett
  2. Hej
    Den blev sååå fiiin!! Min bild kommer i morgon på min blog
    Kram

    SvarSlett
  3. Ett mycket vackert block som Du har sytt till Er aktivitet i Öresundsquiltarna, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett