torsdag, november 25, 2010

Min förste Quilt veske

Jeg var på Öresunds-quilternes utstilling på Limhamn i höst, og ble mektig imponert over de ulike arbeidene som ble vist der.
Inspirationen kom krypende på, og det var ikke mulig å verge seg.
Ble medlem med en gang....

Så gikk jeg hjem og begynte å fundere på hva jeg skulle gjöre först.
Tidligere hadde jeg sydd mange vesker, men ikke brukt qulit-tankegang, eller teknik.
Dette ble noe nytt.
Jeg dukket ned i mine plastbokser med ulike stoff og rester. Hadde fått noen riktig fine prövebiter av nydelige franske stoff for puter og gardiner. Disse skulle kunne passe bra.
Så ble det mye klipping og sying ( litt ekstra for det som måtte gjöres om igjen også), men endelig i går var den förste vesken med ny teknik klar.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar