søndag, oktober 14, 2012

Bli med en tur på Ön, på Limhamn

På torsdag gikk jeg en tur på Ön, på Limhamn.
Ble med og se hva jeg så......

Her en flott Hortensia til en nabo.

On Thursday I went for a walk on the small  island Ön,  in Limhamn. Come along and see what my  Nikon found....

På bildet under kan dere skimte Danmark. In the distance you are able to see Denmark.
 
Broen er nydelig når den viser seg så flott mot bakgrunnen.
The bridge to Denmark is just beautifull  :-)

 Sement-tårnet til höyre tillhör den gamle sementfabrikken, som skal rives, og gi plass til nye boliger.

Fergen i bakgrunden skal til Travemünde.

The ferry is going to Travemünde.

Og her kan dere se den berömte Turning Torso,
höyeste hus i Norden.

In the background you can see the tallest building in Scandinavia.

Remeber we can have such nice days even when it's autumn.
:-)

PS: jeg viser ingen quiltning i dag, fordi jeg jobber på "Wicked", blog-hop. Det blir 3 blokk med Hallowen, og min dag for visning er 22. okt. !!
I'm not showing you any quilt to day, because I'm working on "Wicked" blog-hop. My day for presentation is the 22nd. Wish me  luck.
Have a nice week.    :-)

2 kommentarer: