tirsdag, oktober 16, 2012

Knitted scarf, and a little "Wicked"

Jeg hadde litt garn igjen fra trekantsjalet jeg strikket i Australia, og av det ble det et tubeskjerf.
Det er så langt at jeg kan virre det 3 ganger rundt halsen. Riktig mykt og godt.

I had some yarn left from the scarf I knitted when I was in Australia, and this became a tube scarf. I can turn it 3 times around, and its soft and nice to the skin.

:..... og en liten tjuvtitt på mitt Wicked blokk som skal presenteres på mandag 22.
Dette er fra baksiden på det ene hjörnet.

...and a little in advance, a corner from the  Wicked block that I will present on the 22nd.....

Have a nice day...
:-)

8 kommentarer:

  1. That's a beautiful scarf and I can't wait to see your Wicked creation. It looks spooky! :O)

    SvarSlett
  2. En härlig halsduk i fina färger och kviltningen är jättefin.
    Knappt en vecka kvar till Wicked
    Kram

    SvarSlett
  3. Så flott skjerf. Gleder meg til å se 22. oktober.

    Elisabeth

    SvarSlett
  4. Nydelig farge på skjerfet ditt! Er spent på å se framsiden av baksiden også!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott skjerf i nydelig farger. Lurer på hva som skjuler seg på framsiden av 'Wicked'?! :)
    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  6. Dette skjerfet blir godt og varmt til vinteren :-)
    Quilteklem

    SvarSlett