mandag, februar 17, 2014

Toilettmappe og liten pung.

Jeg har sydd litt mere av mine stoffremser.

Det har blitt en liten pung av den samme modellen som jeg har sydd de siste gangene, og en ny toilettmappe.

Jeg har til og med forsökt med på FMQ.... ooops.
Det er ikke lett, men skam den som gir seg. Noe må jeg trene på.
Litt stipling, og frem og tilbake linjer på de svarte feltene på baksiden, og på fronten har jeg sydd hjerter i midten...
Det blir vel bra en gang, og det er spennende å forsöke på Nye ting.

Det er mandag, og jeg lenker til Bambi. Gå og ta en titt på alle de andre flinke quiltedamene.

http://bambisyr-evaj.blogspot.se

I made a small purse and a cosmetic bag from the 5 inch stripes I got.
This time I also tried some FMQ.....
Narrow lines on the black parts of the backside, and hearts on the front block....
I neeeeed to practice. :-)

 




Have a nice week. :-)

 






 

12 kommentarer:

  1. Så flott at du frihåndsquilter, kjempefint ble det! Så mye fint du syr av remsene, og fargene er friske og herlige!

    SvarSlett
  2. Det er rette innstillingen! Ikke gi opp, for det går bra;) Så fint å bruke små biter til mapper og punger;)

    SvarSlett
  3. Underbara alster du sytt och vilka härliga färger du INSPIRERAR oss med idag!!!!Tack för du länkar till Visa och Berätta,måndag Ingrid!!Bambikramar

    SvarSlett
  4. Det är bra att träna FMQ på mindre projekt och du har lyckats jättebra, både nessen den lilla börsen är jättefina! Kram

    SvarSlett
  5. Så fin necessär du har sytt och den lilla börsen är bara så supersöt.

    SvarSlett
  6. Nog tycker jag att din kviltning blir fin. Och både väska o börs är snygga.

    Ha det gott!

    SvarSlett
  7. FMQ er ikke lett, og det er bare øvelse som gjør mester! Jeg synes resultatet ble fint! Toalettmappa og pungen er kjempefine i friske farger.

    SvarSlett
  8. Tycker du har lyckats bra med frihandsquiltningen, jättefina saker. Vi ses i kväll.

    SvarSlett
  9. Ytterligare härliga saker av tygerna. FMQ är kul, man behöver inte ta det så allvarligt.-))
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  10. Hej Ingrid , kul att du kommer och hälsar på i min blogg , jo vantarna har 56 maskor längst ner men sedan ökar jag 11 maskor vid tumkilen som mest har jag alltså 67 maskor . Ha det gott vi har fått vinter här igen i Uppsala.

    SvarSlett
  11. Det är två fina små "förvaringar" som Du sytt. Och jag gillar att se hur Du "lekt Dig fram" med quiltningen.

    Dollandesign

    SvarSlett
  12. Your FMQ looks great. Love the bags . And I like the blue blocks in the newer posts.
    Greetings Grit

    SvarSlett