fredag, februar 21, 2014

Tula Pink, 100 city blocks, februar

Jeg har kommet helt av meg i dette racet med månedsblokk.
Öresundsquilterne har også en gruppe som mötes 1 gang pr. mnd. og syr blokk sammen.
Der har vi andre blokk enn de som er på bloggen, så det blir litt komplisert å henge med.

I alle fall har jeg nå sydd ferdig februarblokkene. Januar får vente litt til... :-)


Jeg syr jo i grå og lillatoner. fra de lyse nesten hvite, til mörk lilla, nesten svart. Så selv om det er få farger blir det ganske store variasjoner.
På mandag er det visa og berätta hos Bambi, så jeg lenker til hennes blog.
http://bambisyr-evaj.blogspot.se/

I have done the February blocks in the  100 city blocks blog challenge. Since I also participate in the challenge with Öresundsquilterne from the same pattern, I'm a little behind schedule on the blog. January's blocks are still not finished..... But I will make an effort this weekend... :-)

Wish you all a happy weekend.




 

7 kommentarer:

  1. Så flink du er! Flotte blokker! Lykke til med sømmen i helga!

    SvarSlett
  2. Jättefina block!!! Visst är de roliga att sy

    SvarSlett
  3. Så fine,- lilla og grått er jo bare flott sammen :)

    SvarSlett
  4. Fina block och glöm inte lägga in bild på vår Flickr. Du hittar länk på vår blogg
    http://100cityblocks.blogspot.se

    SvarSlett
  5. Så roligt att få se dina grå/lila block, så lika vi tänkt och de fläckiga leoparderna (?) är ju bara SÅ häftiga!
    Hälsn fr Lisa

    SvarSlett