fredag, april 25, 2014

Tula Pink City Blocks, I'm quilting.......

Hei igjen

Mitt Tula Pink City Blocks går fremover.
Jeg gjorde om den förste layouten, siden jeg syntes den var for smal og lang.
Sprettet opp den nederste raden, og satte på 2 nye på siden. Nå er det 11 rader bredt, og 11 blokk i den lengste raden. På baksiden har jeg satt noen blokk, og ellers brukt samme stoff som det lyse foran.

Working on my Tula Pink. New layout, 11 rows.
New size 202 x 208 cm.


Baksiden, the Backing


New Layout



Og nå quilter jeg.....!!!
Det blir ruter rundt blokkene, og så langt bli det rette linjer i den lyse delen.

En så lenge har jeg ikke tenkt å quilte i blokkene, men jeg får se når de andre sömmene er klare....
Har quiltet i midtblokken,  bare for å se.

Quilting!!! 

Have a nice day.


8 kommentarer:

  1. Oh så fint det blir. Det skall bli kul att se det i morgon.
    Kram

    SvarSlett
  2. Såå fint ! Ja-dette har du hatt masse koselig arbeide med :)

    SvarSlett
  3. Får jag se den nya layouten imorgon? Kram

    SvarSlett
  4. Så flott teppet ditt blir! Liker måten du har sydd sammen blokkene i rader av ulik høyde. Og quiltingen understreker formen på blokkene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er moderne quilt med illusion av en city siluett, og da passer det bra med rette linjer.

      Slett