onsdag, februar 01, 2012

Bali Sea Star, all 20 blocks

Så er alle blokk ferdige, og sydd sammen.
Utfordingen nå er å finne et bra fargevalg til smal bord for å ramme inn det hele, samt en litt större bord rundt.
Vet ikke om jeg skal gå for turkis eller brunt.... ?? til den smale kanten?
Eller mörk grönt?

Allt the 20 blokcs, and now I just wonder what colour to use for the narrow border, and I also need to find a fabric for the last border....... and the binding..... ???
Colour: I don´t know. Turquoise, brown, or my be dark green????

Have a nice day. ;-)

4 kommentarer:

  1. Så jättefint det blev. Jag tycker att brunt skulle bli fint
    Kram

    SvarSlett
  2. Så fint. Jeg gleder meg til å få et eget teppe en dag!! Blir nok veldig fint med en brun eller grønn kant. xxx

    SvarSlett
  3. Så fint det blir! Hyggelig at du blir med på min giveaway :)

    SvarSlett
  4. Hei Inga, og tusen takk for besøk på bloggen min. Setter stor pris på slike hyggelige kommentarer. Ser du er "hekta på stoff", og produserer fine ting. Liker selv å sitte ved symaskinen, men det går litt i rykk og napp. Akkurat nå er jeg i malemodus.

    SvarSlett