tirsdag, juli 17, 2012

Giveaway, gave kom i posten ;-)

I går kom det pakke fra LeKAQuilt.
Jeg var så heldig å vinne denne söte toilettmappen......  :-)
Tusen Takk skal du ha.
Helt super til å samle alle piller, vitaminer mm. i den.
Så slipper jeg å lete gjennom hele den större mappen hver morgen, når jeg er på tur.

På trappen blomstrer fortsatt min overvintrende pelargoner, i regnväret.
Selv om det er 15/16 grader så kommer det ofte en skvett från ovan, og det föles ikke som
riktig höysommer.......   ;-(

Ha en fin uke.

3 kommentarer:

  1. Vilken tur du har haft som vunnit en sådan söt necessär.
    Grattis till den fina vinsten.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med premie. Den var kjempefin;) Og det var blomstene dine også! Ha det fint på jazzen! Jeg skal krysse fingrene for været;) Jeg var der i går, og skal en tur på fredag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det skjer man er så heldig. :-)
      Været her er ikke hva man skulle ønske, men det er ikke så mye å gjøre noe med. Vi koser oss i alle fall.

      Slett