mandag, mars 07, 2011

Årets mest feminine veske i arbeid....

På lördag var det möte i Öresundsquilterne, og det er alltid veldig trivelig. Denne gangen fikk vi som vanlig et nytt BOM for det teppet vi skal sy i löpet av året. Denne gangen var det bla. en ny  måte ( for meg)  å sy "gjess" på.  Jeg har litt angst for å starte med dette store prosjektet för jeg har lärt litt mere teknik, så det blir litt testing på ulike stoff för jeg setter kniven i de innkjöpte stoffene for prosjektet.  Så derfor test på Gjess, som denne gangen ble til lomme på dette veskeprosjektet. Mönster har jeg ikke, men har brukt ideen fra en veske i strikking som jeg fant hos http://muffinmamma.blogspot.com/
Her har jeg klippet i 2 ulike enfargete og 1 F.Q med batikkstoff.......
Alle stoff er vasket sidene dette blir så lyst at jeg regner med at den må vaskes under sommeren.Det gjenstår å sy hanker og få foret og ytterdelen sammen, för jeg kan si at dette er en veske.

Kommer bilde når ( om ) alt er klart. :-)
PS: Det er en veske i strikking på gang også,  i blå/hvit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar