fredag, mars 04, 2011

Å sy etter mönster... ?

Det er ikke alltid like lett å sy etter mönster.
Jeg tegnet og klippet helt etter det mönster jeg fant i "Fat Quarter" nr. 1 av 2010.
Så langt var alt bra.
Men så var det sömbeskrivelsen....
Etter eller annet sted underveis ble det en feil, og da fant jeg ut at å sprette opp tok for lang tid, så jeg sydde ferdig etter mitt eget hode. Resultatet ble da selvsagt ikke som önsket... :-(
Men det rekker jo for en liten sminkepung som normalt bare ligger i håndvesken eller kofferten.
Ha en fin dag......
:-)

2 kommentarer:

  1. Klarer absolutt ikke å se noe feil på den, derimot var den kjempefin! (Mønster er ofte noe herk)

    SvarSlett
  2. Hei "Muffin"
    Takk for oppmuntringen :-)
    Jeg leser ofte din blogg, og er mektig imponert over alt du får til.

    SvarSlett