lørdag, mars 12, 2011

Slutt på garn,,,,,..... :-(

Jeg har strikket litt på kveldene siste uke.
Fikk inspiration av Jorid i http://muffinmamma.blogspot.com/
til å starte på en:
Garter Stripe Square Bag
MEN.,, etter å ha strikket 22 firkanter og 1 hank, var det SLUTT på garn!!
Jeg manglet garn til resten av hanken. Som dere kan se ligger det en liten tust igjen på bordet, og dette er ikke nok til å hekle rundt kanten engang.
Garnet er Rauma 2 tråds, kjöpt i Oslo, og så vidt jeg vet er det ikke å få kjöpt i Malmö med omegn. :-(

Gode råd er dyre. Jeg endte opp med å ta en telefon til min mamma som bor på Lillehammer, oppgav garntype og fargenummer, og ba pent om hun kunne neste gang hun var nede i centrum  gå til "Husfliden" og kjöpe 1 bunt garn.
Smilet var på plass igjen i går kveld når jeg snakket med henne på telefonen. Hun hadde allerede värt i byen, kjöpt garn og sendt i posten.   :-)   :-)
Tusen takk for hjelpen.
Nå blir det veske i alle fall, hurra.....
Ha en fin helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar