torsdag, mars 24, 2011

Same same, but different.. :-)


Hei igjen

Nå har jeg sydd innerlommer i de nye sminkepungene jeg har lagd.

Ved å endre på bredden i bunnen blir de ulike höye og brede.
Se neste bilde.
En bred og lav, en smalere og litt slank.

Det er jo ulike behov.......

Så har jeg eksperimentert med å kle inn en boks som jeg har ulike sysaker i.

Triveligere å se på enn en vanlig plastboks, ikke sant?


Ellers er jeg i full sving med å strikke på min nye Garter Stripe Square Bag. Den blir som sagt lys / og mörk grå.
Jeg har også fått bestilling på en i brun / lys beige, så det blir neste garninnkjöp.

Ha en fin dag.


My new cosmetic purses have a small pocket innside, and by changing the width of the bottom, they get different sizes.
Have a nice day......     :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar