fredag, mars 25, 2011

Liten ryggsekk til liten fröken, small back pack for a little girl

Jeg har et stykke stoff med ulike barnefigurer. Om dere husker hadde jeg en barneveske for noen dager siden.

Dette ble en ryggsekk.
Jeg lagde mönster etter utgangspunkt i figuren. Mönsteret ble så bra i fasong og störrelse, at jeg kommer å lage flere.


Baksiden er i ensfarget stoff, men quiltet med farget tråd.
Se neste bilde.
Remmen er festet godt under de små hexagoner som dekker endene.

Nede har jeg festet et stykke rem i sidesömmene og satt i en ring, slik at remmen kan gli fritt, og det er lett å justere lengden.
Nå mangler jeg bare en glidelås på toppen, så er den klar.



Small back pack, designed with a picture in front, and quilted backside and sides.
Just need to by a sipper for the opening in the top, and it´s ready.
:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar