mandag, mai 16, 2011

... og her kommer "baksiden" .... ;.)

Her er den omtalte baksiden. Av forståelige grunner, ( for den som quilter) kunne ikke denne gå med som bakside,  for når jeg skulle quilte rundt rutene, på forsiden ble det selvsagt helt feil på baksiden. Nybegynner-feil  :-( 
Siden det er tekst i midtruten, som er en gratulation til min venninde som fylte år, og quilten i forrige innlegg var laget til henne, så måtte jeg jo lage en egen av "baksiden".
Så som enden på story´n ble det på fredag overlevert 2 stk. quilter, og den nye eier´n ble riktig glad. :-)  :-)

Så nå har hun 2 stk like store - duker- eller knevarmer i bilen, på balkongen eller i båten,, valgfritt...  ;.)
Det trivelige er at disse 2 nå er i Molde, i min födeby, og hos min venninde fra barnsben av.
Utrolig fint å ha så god kontakt i et helt liv.
Takk Margaret for at du finnes.
Stor klem fra Ingrid

1 kommentar:

  1. Så härligt med två kviltar på en gång.
    Grattis till de fina kviltarna och jag förstår verkligen att din väninna blev glad.
    Kram

    SvarSlett