tirsdag, august 02, 2011

Halloween quilt, toppen er klar... :-)

Det er sommer og i dag er det strålende sol.....
Vi har värt på ferie, og det har ikke blitt noe blogging, eller mye sydd for den del.
Jeg broderte ferdig kjerrehjulene, og i helgen når vi var hjemme igjen har jeg sydd sammen blokkene, og satt på kantrammer.
Nå gjenstår baksiden, det blir et lite blokk i midten på den som jeg holder på nå.
Om jeg er riktig flink kanskje jeg rekker å bli klar med dette til ÖresundsQ. möte på lördag, men jeg tviler.

The top is ready, and I'm working with the back. It will be a small block in the middle and the rest in on fabrick.
If I'm lucky it will be finshed to the quilt meeting on saturday, but probably not,,, it's summer and the weather is nice...

Have a wonderfull week.  :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar