søndag, oktober 02, 2011

Innkjöpte skatter.......Findings.... :-)

I Carmel var jeg på den trivelige butikken jeg fortalte om.
Kjöpte 2 bunter garn, beregnet på sokker, nydelig kvalitet, priser omtrent som hjemme.
De 4 andre er av 100% amerikansk ull, og helt mykt, det klör ikke. Jeg er veldig var for garn som klör. Kan bli veldig fint sjal.....
I går kjörte vi over Bay Bridge til Berkeley, og der fant jeg frem til en butikk som dere ser hadde litt ulike stoffer. Helt underbart....se her:  http://www.stonemountainfabric.com/
 

Bra priser, normalt rundt 10 USD / yard og på salgshyllene lå det på ca. USD 5 / yard. Det ble mange stoffer.
Endel Kona solids som tar opp fargen i de mönstrede.
  
                                                                    Tidliger i uken var jeg på Britex her i S.F. og kjöpte denne bunken med ulike gamle mönster, og panel med gamle fyrtårn.... :-)

I dag skinner solen, vi skal ut å gå en tur. Ha en fin dag.....   :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar