tirsdag, september 11, 2012

Förste dager i Perth

Jeg strikker litt når det passer....   :-)
Her er jeg snart klar med et sjal.
Har bare igjen å hekle en kant rundt det hele.
Dette er i silke/ull garn.

Utsikt over Perth fra Kings Park.
Den ligger på en höyde over byen.


Dette er litt av elven som danner en bukt för den renner ut i havet.
Vannet her er blandet med sjövatten.

Blomstene begynner å våkne etter vinteren.

I parken er mange minnesmerker, her et fra 2. world war.

Så stort kan et gummifikentre bli.
Mitt som står hjemme er snart 1 meter, og jeg syns det er bra....
Se på den stammen.

Her er fra andre siden av bukten, Perth syd.

Vi nyter frisk luft og god mat.
Ha det bra
:-)

1 kommentar:

  1. Hei.
    Takk for fine reisebrev du deler med oss.
    Kjempefint sjal i farger som jeg liker :))
    Ha en fortsatt fin tur.

    Elisabeth

    SvarSlett