mandag, mars 18, 2013

Work in progress, and the Sew Fair in Malmö

Jeg holder på med en liten duk, hvor tema er Dalahesten.
Mönster til hesten har jeg fra Karin Persson.
Hennes mönster er avansert med flere ulike deler, men jeg tok bare siluetten og tegnet av den på fryspapir.
Nå skal jeg tenke ut hvordan jeg skal gjöre med rammer. Enten skal jeg sy 2 runder med 2½ inch ruter, ellers så skal jeg ta en 2½ inch stripe og en 4½ inch ramme utenpå der.
Jeg tester ut, så får dere se hvordan det blir.
 
Working on a smal quilt with Swedish "Dalahest".
The pattern of the "Dalahest" is from Karin Persson.
This is the middle, and I have to make up my mind how to do the borders.

To see pictures from the Sew Fair, take a look at Britt Inger´s blog.
http://hillvalleyquilter.blogspot.se/

For å se en rapport fra Sy Mässan, gå inn på Britt Ingers blog.

Ha en fin dag.
 

5 kommentarer:

  1. This is really cute.
    Greetings Grit

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig. Det er nydelige farger du har brukt.
    Spent på å se fortsettelsen

    Astrid

    SvarSlett
  3. Så trevligt det ser ut och vilken fin present det blir.
    Kram

    SvarSlett