tirsdag, mars 06, 2012

Halloween quilt finished :-)

Ferdig endelig... :-)
Störrelsen ble 123 x 106 cm.
Det er quiltet i hver rute for seg, med litt ulike sömmer.
Jeg har brukt bambusvatt uten lim. Synes den loer mye under quiltningen, fra den lille kanten som er fri på hver side. Men teppene blir veldig myke og fine til slutt.


Slik ble baksiden. Litt av de til oversblevne remsene samt grönne prikker og svart. Mangler nå bare navneskiltet, som er ferdig brodert, men ikke sydd på enda.
Tror jeg skal sette på en löpegang överst, så det kan henges opp, om man skulle ville det.

Quilt finshed. :-)
Size: 123 x 106 cm.
Quilted in each square, with different type of stitches.
I used bamboo in the middle without glue, it makes soft and nice quilts.
Backside with leftovers and some green dots and black.
The only thing I need to do is to sew on the embroyded tag with name and date.



Have a nice day.  ;-)

5 kommentarer:

  1. En härlig kvilt säger jag som har sett den i verkligheten.
    Den kan du vara stolt över.

    SvarSlett
  2. Kjempefin quilt. Takk for koselige kommentarer på min blogg.
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Teppet ble kjempefint. Akkurat mine farger.
    Takk for koselige kommentarer på bloggen min.

    Hilsen fra Molde i vår vær.

    Astrid

    SvarSlett
  4. Teppet ble morsomt i glade farger!
    Trine

    SvarSlett
  5. Trivelig teppe med de søte halloweenfigurene :)

    SvarSlett